Beheer
Instellingen van een Factuursjabloon in OVAS
Instellingen van een Factuursjabloon in OVAS Met factuursjablonen in OVAS kunt u PDF-sjablonen maken en aanpassen voor verschillende typen facturen, zoals: Facturen Herinneringen Aanmaningen Daarnaast kunt u uw eigen briefpapier toevoegen aan het ...
Hoe kan ik een gebruiker verwijderen?
Gebruikers kunnen niet verwijderd worden. Een beheerder kan wel in de gebruikerslijst een einddatum bij een gebruiker invoeren. De gebruiker kan na deze datum geen gebruik meer maken van Connect, en telt vanaf dan ook niet meer mee voor het aantal ...
Welke soorten gebruikers zijn er?
In Connect zijn er drie soorten gebruikers: klantbeheerders, administratiebeheerders en gewone gebruikers. Klantbeheerder Uw klantbeheerder is het aanspreekpunt voor uw organisatie bij OVAS. Hij of zij heeft alle rechten in het beheermenu. Als u ...
Is de tweestapsverificatie verplicht?
De tweestapsverificatie is niet verplicht. U kunt hem uitgeschakeld laten, of later weer uitschakelen. OVAS raadt u aan om de tweestapsverificatie wel in te schakelen. Dit zorgt voor een aanzienlijke versterking van de beveiliging van uw account. ...
Wat zijn de opties voor tweestapsverificatie?
Voor de tweestapsverificatie kunt u kiezen uit drie mogelijkheden: Google Authenticator, e-mail en Pushover. Via al deze opties krijgt u, iedere keer dat u inlogt, een zes-cijferige code toegestuurd. Deze code vult u in op het inlogscherm van OVAS. ...
Ik wil mijn naam en/of inlognaam veranderen.
U kunt uw naam, inlognaam, en andere persoonlijke gegevens veranderen in het instellingenvenster: Klik op de link helemaal rechtsboven in het venster van OVAS Connect: Kies de tab Algemeen. Hier kunt u uw naam, afkorting en inlog-e-mailadres ...
Ik wil mijn wachtwoord veranderen.
Als u uw wachtwoord wilt veranderen, kan dat op twee manieren. Ten eerste kan u op het inlogscherm op de link Wachtwoord vergeten klikken. U krijgt dan een e-mail waarmee u uw wachtwoord kan veranderen. De nettere manier is via het ...