Hoe voeg ik een sjabloon toe?
Sjablonen kunnen worden gebruikt in de communicatie die verstuurd wordt vanuit het pakket, bijvoorbeeld voor e-mails en nieuwsbrieven. Door een sjabloon samen te stellen, heeft u al een soort standaard brief of mailing. Met een paar kleine aanpassingen is de brief klaar. Ook is het mogelijk om een hyperlink naar het logo van uw firma of een afbeelding toe te voegen.
Het is mogelijk om de sjabloon helemaal aan te passen naar uw eigen stijl.
Het is niet mogelijk om een Word-document rechtstreeks te kopiëren en te plakken in een sjabloon. Wel kunt u de tekst in Word kopiëren en in het sjabloon ’als platte tekst plakken’ gebruiken. Dit doet u door op het volgende icoontje te klikken in de editor: . Het kan wel voorkomen dat de indeling er hierdoor iets anders uit ziet, of dat er enkele gegevens verloren gaan.
Dynamische labels
U kunt in de editor ook werken met dynamische labels, zoals hierboven in de afbeelding is afgebeeld.
Als u ervoor kiest om met dynamische labels te werken, hoeft u bijvoorbeeld geen naam en adres voor alle relaties in te vullen. U kiest dan bijvoorbeeld voor de dynamische labels Volledige naam / Volledig adres / Land.
De toegevoegde dynamische labels worden als label getoond in de editor. Als u de mail of brief uiteindelijk verstuurt zullen per relatie de juiste gegevens hier ingevuld worden.

Je kunt ook een geavanceerdere lay-out maken met een e-mailsjabloon via een template. Met een blokeditor kun je eenvoudig verschillende elementen toevoegen en aanpassen, zodat je mailing een professionelere uitstraling krijgt.
Related Articles
Hoe voeg ik een Incassocontract toe voor MultiSafepay
Voordat u kunt incasseren dienen de instellingen hiervoor juist te worden ingesteld. Dit doet u als volgt: Incasseren via MultiSafepay Gegevens MultiSafepay ophalen (api Key) Zorg er voor dat bij MultiSafepay alles correct staat en er een Api Key ...
Hoe genereer ik een giftenoverzicht?
Een overzicht van alle giften die uw relaties in een bepaald jaar hebben gedaan kunt u per relatie opvragen via de relatiekaart, of voor alle donateurs (of zelfs alle relaties, donateur of niet) onder Selecties. In beide gevallen gaat daar wel wat ...
Hoe verstuur ik een abonnement of nieuwsbrief?
Om te beginnen zult u de nieuwsbrief, of ander abonnementsdocument, moeten maken, en vervolgens koppelen aan de gewenste ontvangers: Hoe voeg ik een abonnement toe? Hoe koppel ik een abonnement aan een relatie? Staat het document klaar, dan kunt u ...
Hoe verstuur ik een e-mail of brief vanuit Connect?
– Ga naar Relaties. – Ga naar Relatie gegevens. – Selecteer de Relatie naar wie u een e-mail wilt versturen. – Ga in de relatie kaart naar het tabblad Communicatie. – Klik op Actie toevoegen. – Kies voor Email. – U krijgt nu het volgende scherm te ...
Hoe maak ik een creditnota aan?
Ga naar Boekhouding. Ga naar Verkoopboek. klik de regel aan aar u een creditfactuur van wilt maken. Vermeld in de Omschrijving dat het om een creditnota gaat. Klik op Opslaan De creditnota is aangemaakt. – U kunt de factuur nu naar de relatie mailen, ...