Kan ik professionele nieuwsbrieven opmaken?

Kan ik professionele nieuwsbrieven opmaken?


  • Ga naar Beheer.
  • Kies links Relaties.
  • Kies in bovenbalk Abonnementen.

Klik op knop onderin: en maak een abonnement aan (bijvoorbeeld: Nieuwsbrieven algemeen).


    • Related Articles

    • Nieuwsbrieven/abonnement opstellen en versturen

      Ga naar Beheer. Kies links Relaties. Kies in bovenbalk Abonnementen. Hier kunt u nieuwsbrieven opstellen aan een relatie en deze uiteindelijk aan een relatie koppelen. Het is raadzaam om bijvoorbeeld het Abonnement ’Nieuwsbrief’ te noemen, en voor de ...
    • Kan ik openstaande facturen exporteren?

      U kunt openstaande facturen tot een gekozen datum exporteren naar PDF of Excel: Klik op Boekhouding in het hoofdmenu. Kies het gewenste boekjaar, en klik dan op Overzichten in het verticale menu. Klik op de tab Openstaande posten. Vul bij Einddatum ...
    • Hoe kan ik een gebruiker verwijderen?

      Gebruikers kunnen niet verwijderd worden. Een beheerder kan wel in de gebruikerslijst een einddatum bij een gebruiker invoeren. De gebruiker kan na deze datum geen gebruik meer maken van Connect, en telt vanaf dan ook niet meer mee voor het aantal ...
    • Kan ik meerdere incasso’s tegelijk aanmaken?

      U kan incasso’s in bulk aanmaken voor facturen die al in Connect zijn aangemaakt. Zo hoeft u dit niet meer één voor één handmatig bij de toezeggingen in de relatiekaart te doen. Voorwaarde hiervoor is wel dat er al een mandaat aanwezig is. • Ga naar ...
    • Kan ik een boeking later nog verwijderen?

      Een boeking of factuur kan alleen worden verwijderd als het de laatst gedane boeking is, en dan nog alleen als hij nog niet is verzonden. De reden hiervoor is dat de nummering van alle boekingen consequent moet doorlopen, zonder missende nummers. Een ...