Kan ik een boeking later nog verwijderen?
Een boeking of factuur kan alleen worden verwijderd als het de laatst gedane boeking is, en dan nog alleen als hij nog niet is verzonden. De reden hiervoor is dat de nummering van alle boekingen consequent moet doorlopen, zonder missende nummers.
Een oudere boeking die moet worden gecorrigeerd zal dus moeten worden gecrediteerd: u maakt een tegenboeking aan met dezelfde gegevens en met hetzelfde bedrag, maar dan negatief.
Related Articles
Kan ik een incasso en/of mandaat wijzigen of verwijderen?
U kunt een incasso alleen wijzigen of verwijderen zolang hij nog niet geïncasseerd is, met andere woorden, zolang u alleen nog maar een toezegging hebt. Zodra u een incassobatch verwerkt, worden alle incasso’s die in de batch meegaan vastgelegd. U ...
Hoe kan ik een gebruiker verwijderen?
Gebruikers kunnen niet verwijderd worden. Een beheerder kan wel in de gebruikerslijst een einddatum bij een gebruiker invoeren. De gebruiker kan na deze datum geen gebruik meer maken van Connect, en telt vanaf dan ook niet meer mee voor het aantal ...
Hoe maak ik een backup van mijn administratie?
Hoe maak ik een backup van mijn administratie? • Ga naar Boekhouding. • Ga naar Overzichten. Hier kunt u per jaar de gegevens downloaden. • Selecteer alle grootboeken en klik op de knop PDF-document. Waarschijnlijk hebt u alleen de gegevens van het ...
Hoe verstuur ik een abonnement of nieuwsbrief?
Om te beginnen zult u de nieuwsbrief, of ander abonnementsdocument, moeten maken, en vervolgens koppelen aan de gewenste ontvangers: Hoe voeg ik een abonnement toe? Hoe koppel ik een abonnement aan een relatie? Staat het document klaar, dan kunt u ...
Hoe kan ik een incassomandaat voor een toekomstige datum maken?
Dat is niet mogelijk. Voor een incassomachtiging dient u een handtekening met correcte dagtekening onder een machtigingsformulier te hebben. Deze datum moet u overnemen voor uw mandaat in Connect. Deze datum kan dus nooit in de toekomst liggen. Dit ...