De saldi in het kasboek kloppen niet, hoe komt dit?
In het kasboek wordt het saldo bepaald op basis van de boekingsdatum. Als er dan geboekt wordt in niet juiste datums, dan is het saldo daaraan aangepast. Dat hoort ook zo in de kas. Vergelijk het maar met uw portemonnee. Daar geldt het zelfde voor.
Related Articles
Hoe maak ik een selectie met de selecties tool
Bij Selecties kunt u een selectie maken vanuit het relatie bestand: – Via het tabblad Velden kunt u de velden selecteren die u getoond wilt hebben. – Sleep de velden die u wilt gebruiken van Beschikbare velden naar Uitvoer velden. – Bij Uitvoer ...
Na een update werkt Connect niet meer goed
Als u, na een update aan het pakket, vreemde resultaten of geen gegevens in Connect ziet, kan het zijn dat uw browser oude onderdelen van de code nog in zijn cache (oftewel “gebufferde webinhoud”) bewaart. Onder normale omstandigheden is dat een ...
Ik heb een relatie dubbel in het systeem zitten. Kan ik deze relaties samenvoegen?
U kunt relaties samenvoegen. OVAS Connect zal proberen zo veel mogelijk gegevens te behouden, maar dubbele gegevens kunnen verloren gaan. U zult dus moeten kiezen welke relatie uw eigenlijke relatie is. De gegevens van deze relatie worden in ieder ...
Hoe boek ik betalingsverschillen?
Wanneer een betaling niet exact overeenkomt met het factuurbedrag, dient u het verschil op een verschillenrekening te boeken. 1. Controleer de betaling Rechts bovenaan ziet u de betaling. In de regel staat het correcte factuurbedrag, en onderaan ...
Hoe boek ik inkoop- en verkoopfacturen af?
Na het inlezen van de bankmutaties ontvangt u een melding met het aantal ingelezen regels en het totaalbedrag. Connect controleert automatisch of de mutaties direct verwerkt kunnen worden. • Correct verwerkte regels worden zwart weergegeven. • Regels ...